• برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
کل اخبار 2913اخبار امروز : 3
5

حیوانات به روایت کارینگتون

  • کد خبر : 5403
  • 09 مرداد 1403 - 14:13
حیوانات به روایت کارینگتون

ویلیام کارینگتون در سان آنتونیو، تگزاس متولد و بزرگ شد. او در سال ۱۹۸۹ مدرک کارشناسی هنرهای زیبا را از دانشگاه ایالتی جنوب غربی دریافت کرد. در طول تحصیل، دو سال به‌عنوان کارآموز در بخش تولید مجله Texas Monthly فعالیت کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، ویلیام چندین سال در زمینه گرافیک به‌عنوان هنرمند تولید در استودیو […]

ویلیام کارینگتون در سان آنتونیو، تگزاس متولد و بزرگ شد. او در سال ۱۹۸۹ مدرک کارشناسی هنرهای زیبا را از دانشگاه ایالتی جنوب غربی دریافت کرد. در طول تحصیل، دو سال به‌عنوان کارآموز در بخش تولید مجله Texas Monthly فعالیت کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، ویلیام چندین سال در زمینه گرافیک به‌عنوان هنرمند تولید در استودیو طراحی گیلز در سان آنتونیو کارکرد. بعدها او به‌صورت آزاد برای استودیوهای مختلف در اطراف منطقه سان آنتونیو کار تولید انجام داد. ویلیام تصمیم گرفت تغییر شغل دهد و برای تحصیل در رشته آموزش ابتدایی به دانشگاه بازگشت و به مدت ۱۳ سال به تدریس در این حوزه پرداخت. پس از گذراندن دوران حرفه‌ای در گرافیک و آموزش ابتدایی، ویلیام در سال ۲۰۱۱ تصمیم گرفت به مجسمه‌سازی بپردازد. او می‌گوید: “این یک جهش بود و من اصلاً پشیمان نیستم.” او یک مجسمه‌ساز خودآموز است و به فضای باز، حیات‌وحش و رفتار حیوانات علاقه‌مند است. ویژگی‌های حرکتی حیوانات را اغلب اغراق‌آمیز و خیال‌انگیز به تصویر می‌کشد.

ویلیام از خانواده‌ای باسابقه دامداری آمده است و زمان زیادی را صرف شکار و ماهیگیری در تپه‌های تگزاس کرده است. در طول سال‌ها، دانش عمیقی در مورد حیات‌وحش و رفتار حیوانات کسب کرده است و در کارهای خود ویژگی‌های حرکتی حیوانات را به تصویر می‌کشد و عمدتاً مجسمه‌هایی با تصویر حیوانات و رفتار طبیعی آن‌ها خلق می‌کند. کارینگتون می‌گوید: “یکی از چیزهایی که سعی می‌کنم انجام دهم این است که به طبیعت وفادار بمانم و طبیعت گاهی اوقات زیبا نیست.”

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=5403

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها