• برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 2905اخبار امروز : 4
7

حمایت دیوارنگاره‌های عظیم شهری از تیم فوتبال

  • کد خبر : 1893
  • 24 دی 1402 - 18:01
حمایت دیوارنگاره‌های عظیم شهری از تیم فوتبال

دیوارنگاره‌ میدان‌های فلسطین و ولیعصر (عج) در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا رونمایی شد. به گزارش هدف پرس، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا این روزها در قطر درحال برگزاری است. بر همین اساس در آستانه‌ی بازی فوتبال تیم ملی ایران و تیم ملی فلسطین در رقابت‌های این جام، جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین و همچنین میدان ولیعصر رونمایی […]

دیوارنگاره‌ میدان‌های فلسطین و ولیعصر (عج) در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا رونمایی شد.

به گزارش هدف پرس، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا این روزها در قطر درحال برگزاری است. بر همین اساس در آستانه‌ی بازی فوتبال تیم ملی ایران و تیم ملی فلسطین در رقابت‌های این جام، جدیدترین دیوارنگاره میدان فلسطین و همچنین میدان ولیعصر رونمایی شده است. 

دیوارنگاره میدان فلسطین با جمله «قلب‌هایمان یکیست» رونمایی شده است که به این بازی فوتبال اشاره دارد. 

تیم ملی فلسطین و تیم ملی ایران طی روز جاری یکشنبه ۲۴ دی ماه، ساعت ۲۱ به وقت ایران در کشور قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حمایت دیوارنگاره‌های عظیم شهری از تیم فوتبال
دیوارنگاره میدان فلسطین

طرح دیوارنگاه میدان ولی‌عصر(عج) هم با عنوان «برای ایران» برای حمایت از تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر رونمایی شد.

دیوارنگاه میدان ولی‌عصر(عج) پایتخت با شعار «تا پای جان برای ایران» یکشنبه ـ ۲۴ دی ماه ـ برای حمایت از تیم ملی ایران در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر رونمایی شد.

این دیوارنگاره اثری از خانه‌ طراحان انقلاب اسلامی است که طراحی گرافیک آن برعهده روح‌الله مختاری بوده و توسط سازمان هنری رسانه‌ای اوج نصب شده است.

هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی ماه با حضور ۲۴ تیم در قطر آغاز شد. تیم ملی ایران با شعار «تا پای جان، برای ایران» در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

حمایت دیوارنگاره‌های عظیم شهری از تیم فوتبال
دیوارنگاره میدان ولیعصر

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=1893
  • ارسال توسط :
  • 79 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای حمایت دیوارنگاره‌های عظیم شهری از تیم فوتبال بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها