• برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 2895اخبار امروز : 4
2

پژواک «ش م س» در سپهر

  • کد خبر : 5777
  • 31 مرداد 1403 - 12:11
پژواک «ش م س» در سپهر

روزنامه هدف و اقتصاد: آلبوم «ش م س» که روایتگر حفظ ریشه‌های موسیقایی است، پس از حدود هفت سال که فرایند تولید آن به طول انجامیده است؛ اینک با حمایت بانک صادرات همراه شده تا ریشه‌ها را در هم آمیخته و درختی تنومند از اصالت را به مخاطبان هدیه دهد. همایون شجریان هنرمند نامدار ایرانی […]

روزنامه هدف و اقتصاد: آلبوم «ش م س» که روایتگر حفظ ریشه‌های موسیقایی است، پس از حدود هفت سال که فرایند تولید آن به طول انجامیده است؛ اینک با حمایت بانک صادرات همراه شده تا ریشه‌ها را در هم آمیخته و درختی تنومند از اصالت را به مخاطبان هدیه دهد.

همایون شجریان هنرمند نامدار ایرانی به همراه استاد کیخسرو پورنظری، نوازنده و آهنگساز، پس از سال‌ها بررسی آثار و با هدف تولید موسیقی اصیل، آلبوم «ش م س» را منتشر خواهند کرد.
این آلبوم موسیقی بناست با ۶ قطعه همراه باشد و همایون شجریان در توصیف آن می‌گوید: استاد پورناظری همیشه کارهای خود را با عشق و شبیه مینیاتور می‌سازند و سال‌ها برای این آلبوم زحمت کشیدند و می‌توانم بگویم که موسیقی آلبوم «ش م س» در کارنامه کاری بنده نیز ماندگار خواهد شد.
وی در ادامه به حمایت صورت گرفته از آلبوم اشاره کرد و اظهار داشت: بانک صادرات ایران یک پشتوانه برای مردم و صنعت محسوب می‌شود و خوشحالیم که اکنون نقطه اشتراکی بین ما و بانک ایجاد شده است.
شجریان اضافه کرد: همواره در کار خود سعی کردم تا ریشه‌ها را حفظ و دنبال کنم و اکنون خرسندم که این همکاری نیز با یک بانک ریشه‌دار صورت پذیرفته است.
این استاد موسیقی همچنین در جملاتی از فعالیت‌های بانک سخن گفت و مطرح ساخت: خوشحالم که بانک صادرات ایران، امروزه در مقوله بانکداری الکترونیک، گام‌های ارزشمندی برداشته است.

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=5777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها