• برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
کل اخبار 2913اخبار امروز : 3
8

نمایشگاه آثار نسرین شاپوری در گالری ویستا

  • کد خبر : 5200
  • 30 تیر 1403 - 14:46
نمایشگاه آثار نسرین شاپوری در گالری ویستا

این نمایشگاه با عنوان” هارمونی فرم و فضا” از روز جمعه ۲۹ تیرماه در گالری ویستا برپا شده است و تا ۸ مردادماه ادامه دارد. در بیانیه هنری این نمایشگاه به قلم بهروز دارش (مجسمه‌ساز معاصر) چنین آمده است: هنرمند در این مجموعه آثار، نگاهی نو به ماده و فرم دارد و با استفاده از […]

این نمایشگاه با عنوان” هارمونی فرم و فضا” از روز جمعه ۲۹ تیرماه در گالری ویستا برپا شده است و تا ۸ مردادماه ادامه دارد. در بیانیه هنری این نمایشگاه به قلم بهروز دارش (مجسمه‌ساز معاصر) چنین آمده است:

هنرمند در این مجموعه آثار، نگاهی نو به ماده و فرم دارد و با استفاده از متریال‌های جدید و رویکردی بینارشته‌ای، به بیان شخصی خود می‌پردازد. آثار او سرشار از خلاقیت و نوآوری هستند و به دنبال دگرگونی در بیننده و ایجاد تفسیرهای مختلف هستند. هنرمند با استفاده از رنگ‌های ظریف و عناصری از انتزاع و سوررئالیسم، حس شادی و رمز و راز را به مخاطب القا می‌کند و او را به سفری در دنیای ذهنی خود دعوت می‌کند. در این آثار، طبیعت به‌عنوان منبع الهام حضور دارد، اما هنرمند به دنبال بازسازی واقعیت نیست، بلکه برداشت ذهنی خود از آن را به تصویر می‌کشد. گذر زمان، فضا و حضور انسان، مفاهیمی هستند که در آثار این هنرمند به طور ظریف و غیرمستقیم به آنها پرداخته می‌شود. آثار این هنرمند به دنبال ایجاد دیالوگ با مخاطب و برانگیختن تفکر و تأمل در او هستند. او با ترکیب عناصر مختلف و خلق جهان‌های جدید و خیالی، مخاطب را به چالش می‌کشد تا برداشت‌های خود را از اثر داشته باشد. در نهایت، این مجموعه، بازتابی از دیدگاه و سبک منحصربه‌فرد هنرمند است و به مخاطب فرصتی برای غوطه‌وری در دنیای خلاقانه و پر رمز و راز را می‌دهد.

علاقه‌مندان جهت بازدید از آثار می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۴ تا ۸ شب به نشانی خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ مراجعه نمایند. گالری شنبه‌ها تعطیل است.

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=5200

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها