• برابر با : 18 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
کل اخبار 2910اخبار امروز : 4
11

بیرانوند خیلی دوست دارد به پرسپولیس برگردد

  • کد خبر : 4947
  • 22 تیر 1403 - 23:10
بیرانوند خیلی دوست دارد به پرسپولیس برگردد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس که ارتباط و رفاقت نزدیکی با علیرضا بیرانوند دارد در مورد ماجرای جدایی او عنوان کرد: با علی بیرانوند اکثر روزها در ارتباطیم. این تصمیم خودش بوده و من هیچ قضاوتی نمی‌کنم. تصمیمش برایم قابل احترام است. من مسافرت بودم و یک شبی تماس گرفتم و گفتم […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد فرجی، مدافع پرسپولیس که ارتباط و رفاقت نزدیکی با علیرضا بیرانوند دارد در مورد ماجرای جدایی او عنوان کرد: با علی بیرانوند اکثر روزها در ارتباطیم. این تصمیم خودش بوده و من هیچ قضاوتی نمی‌کنم. تصمیمش برایم قابل احترام است. من مسافرت بودم و یک شبی تماس گرفتم و گفتم خیلی نگرانم و امیدوارم چنین چیزی در ذهنت نباشد. خودش خیلی ناراحت بود و حرف‌های زیادی دارد.

به نقل از ورزش سه فرجی اضافه کرد: علی بیرانوند، گلر اول ایران که جزو سه گلر برتر آسیاست برایش سخت بود که نتوانست قرارداد مالی مدنظرش را کسب کند. خود او الان ناراحت است و اوضاع روحی خوبی ندارد. علی خیلی پرسپولیسی است و هرچه داشت در پرسپولیس گذاشته و اگر هم برگردد تمام تلاشش را می‌کند. او خیلی دوست دارد برگردد و الان شرایط سخت است. امیدوارم به او کمک شود.

او در این خصوص اضافه کرد: آقای درویش هم راجع به آقای بیرانوند تلاشش را می‌کند. یک مقدار نیاز به صبوری داریم. انشاالله کمک کند که برگردد. مثل اینکه تماس تلفنی هم باهم داشتند و من امروز شنیدم و امیدوارم چیز بدی پیش نیاید که به ضرر علی شود.

257 251

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=4947
  • ارسال توسط :
  • 39 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای بیرانوند خیلی دوست دارد به پرسپولیس برگردد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها