• برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
3

شانس دو تیم در دربی یکسان است

  • کد خبر : 2707
  • 22 اسفند 1402 - 10:11
شانس دو تیم در دربی یکسان است

ایمان گودرزی؛ صمد مرفاوی با تأیید سبک بازی استقلال بر این باور است که با ادامه این روش آبی‌ها می‌توانند در دربی هم به موفقیت برسند. هرچند که سرمربی سابق آبی‌ها معتقد است که دربی حال و هوای خاصی دارد و شانس دو تیم با توجه به فضای موجود کاملاً یکسان است. *استقلال در شرایطی […]

ایمان گودرزی؛ صمد مرفاوی با تأیید سبک بازی استقلال بر این باور است که با ادامه این روش آبی‌ها می‌توانند در دربی هم به موفقیت برسند. هرچند که سرمربی سابق آبی‌ها معتقد است که دربی حال و هوای خاصی دارد و شانس دو تیم با توجه به فضای موجود کاملاً یکسان است.

*استقلال در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که صدرنشین است. این موضوع در پیروزی آبی‌ها چه اندازه تأثیرگذار است؟
جایگاه تیم‌ها هیچ تأثیری در موفقیت آنها در دربی‌ها ندارد. این واقعیت بارها به اثبات رسیده است. البته فاصله دو تیم خیلی کم است. 3 امتیاز فاصله‌ای نیست که بگوییم کدام تیم بهتر از دیگری است. حتی در این بازی هم ممکن است دو تیم احتیاط بیشتری در بازی از خود به خرج دهند و بازی به سمت تساوی پیش برود. البته دربی بازی لحظه‌ها است و تیمی که از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، برنده است.

*تنش‌های میان نکونام و خطیر قبل از این بازی آیا در نتیجه تأثیر خواهد گذاشت؟
من اصلاً موافق این تنش‌ها نبودم. همیشه اعتقادم این بود که مشکلات باید درون خانواده حل شود. متأسفانه این مسائل به بیرون کشید و دو طرف مقصرند. اما چیزی که می‌توانم درباره نقل و انتقالات نیم‌فصل بگویم این است که عملکرد باشگاه چندان مطلوب نبود و باید بازیکنان بیشتری به خدمت می‌گرفتند. البته شاید هم دلایلی وجود داشته باشد اما به طور کلی رضایتبخش نبود. با این حال من از عملکرد تیم خیلی راضی هستم و با وجود تنش‌هایی که بوده تیم نتایج مطلوبی به دست آورده است.

*برخی معتقدند که استقلال بیش از حد اقتصادی بازی می‌کند.
چه اشکالی دارد؟ وقتی نتیجه کار شده صدرنشینی، آیا می‌توانیم ایرادی بگیریم؟ تیم با این روش خوب پیش رفته است. من استقلال را تحسین می‌کنم و امیدوارم با برتری در دربی علاوه بر اینکه شانس قهرمانی خود را افزایش می‌دهند، یک عیدی به یادماندنی هم به هواداران بدهند تا در آستانه شروع سال جدید از برد تیم‌شان خوشحال باشند. به اعتقاد من با وجود اینکه پرسپولیس در هفته‌های اخیر تیم خوبی نشان داده اما شانس کمی برای برتری در این بازی ندارد. هرچند که فضای این بازی کاملاً متفاوت است و استفاده از تک موقعیت‌ها است که تکلیف این بازی را مشخص می‌کند.

*تا قبل از بازی با استقلال خوزستان نسبت به عملکرد بلانکو انتقاداتی بود اما گل 3 امتیازی این بازیکن باعث شد تا دوباره احیا شود. عملکرد بلانکو را در استقلال چه طور ارزیابی می‌کنید.
وظیفه یک مهاجم گلزنی است اما باید ببینیم که سرمربی تیم از این بازیکن چه خواسته است. در بازی‌های اخیر دیدم که بلانکو در خدمت تیم فوتبال بازی می‌کند و احتمالاً سرمربی از این بازیکن خواسته چنین باشد. به هرحال اما گل زدن برای یک مهاجم نقطه قوت است و امیدوارم بلانکو مثل بازی با استقلال خوزستان در دربی هم گل بزند و بر تعداد گل‌هایی که برای استقلال به ثمر رسانده، بیفزاید. استقلال به طور کلی آمار خوبی در گلزنی دارد و بعد از سپاهان دومین تیم برتر گلزنی در لیگ برتر محسوب می‌شود اما مهاجمان نتوانستند راضی‌کننده باشند.

*اگر بخواهید نام یک تیم را به عنوان شانس اول برد در دربی نام ببرد، آن تیم کدام است؟
من استقلالی هستم و دوست دارم استقلال ببرد اما در دربی‌ها همیشه شانس یکسان است و نمی‌شود با قطعیت درباره برد تیمی حرف زد. البته بازی‌های یک‌طرفه‌ای هم در طول تاریخ رخ داده اما اگر از بازیکنان آن تیم‌ها هم بپرسید که مثلاً فکر می‌کردید حریف را با این تعداد گل شکست دهید، هیچ یک پاسخ مثبت نمی‌دهند. این بازی، بازی اتفاقات است اما امیدوارم برنده‌اش استقلال باشد و هواداران در آستانه سال جدید از تیم عیدی بگیرند.

257 251

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=2707
  • ارسال توسط :
  • 19 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای شانس دو تیم در دربی یکسان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها