• برابر با : 3 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
3

ماجرای شرط بامزه یک پرسپولیسی در بازی ایران – ژاپن / حالا باید قهرمان آسیا شویم!

  • کد خبر : 2333
  • 18 بهمن 1402 - 16:11
ماجرای شرط بامزه یک پرسپولیسی در بازی ایران – ژاپن / حالا باید قهرمان آسیا شویم!

مرتضی رضایی: یکی از جذاب ترین و پر سر و صدا ترین چهره‌های این روزها، لیث نوبری است. بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که به سبب تسلطش به زبان عربی، سال هاست به عنوان کارشناس در شبکه الکاس قطر حضور دارد و همواره هم به دفاع از عملکرد فوتبال ایران در […]

مرتضی رضایی: یکی از جذاب ترین و پر سر و صدا ترین چهره‌های این روزها، لیث نوبری است. بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس که به سبب تسلطش به زبان عربی، سال هاست به عنوان کارشناس در شبکه الکاس قطر حضور دارد و همواره هم به دفاع از عملکرد فوتبال ایران در تقابل با دیگر تیم های آسیایی پرداخته است. در آستانه بازی با قطر صحبت کوتاهی با نوبری داشته ایم که در ادامه می خوانید.

لیث نوبری در خصوص حرکت شنایی که عصام الحضری دروازه بان سابق تیم ملی مصر و مربی دروازه بان های تیم سوریه پس از برد ایران مقابل ژاپن مقابل دوربین های تلویزیونی انجام داد گفت: ایشان قبل از بازی ایران و ژاپن گفت که ژاپن با ۳ یا ۴ گل ایران را شکست می دهد و من هم گفتم اگر ایران باخت، من ۵۰تا شنا می روم و اگر ژاپن باخت، تو باید ۱۰۰ شنا بروی که من در این کری خوانی برنده شدم.

این کارشناس فوتبال ایران در خصوص قضاوت داور کویتی در بازی امروز تیم های ایران و قطر گفت: برای تیمی که می خواهد قهرمان شود، دیگر مهم نیست که چه کسی داور است یا چه تعداد تماشاگر در استادیوم حضور دارند. تیم قهرمان، باید درون زمین قدرت خود را نشان دهد. دیدید که اردن با چه کیفیتی کره جنوبی را شکست داد و هیچ حرف و حدیثی هم نبود. تیمی که به دنبال قهرمانی است، باید در زمین خوب عمل کند.

ماجرای شرط بامزه یک پرسپولیسی در بازی ایران - ژاپن / حالا باید قهرمان آسیا شویم!

نوبری در ادامه درباره حضورش در شبکه الکاس قطر گفت: من چون بازیکن تیم ملی و پرسپولیس بوده ام، روی ایران تعصب خاصی دارم و اینجا در برنامه المجلس شبکه الکاس، با کارشناسان مختلف عرب بحث می کنیم و حتی بعضی وقت ها کار به جدال هم می کشد چرا که هرکسی که می خواهد نظر خود را بگوید که البته همه نظرها درست است اما به شیوه های متفاوتی بیان می شود. این برنامه بسیار جذاب است و در سراسر جهان بیننده دارد.

لیث نوبری در خصوص عملکرد امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران گفت: من صددرصد او را قبول دارم چرا که مربی باتجربه ای است و سال ها در لیگ برتر مربیگری کرده است و من کاملا با حضور یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی موافقم چرا که شناخت آن ها نسبت به یک مربی خارجی از شرایط ما خیلی بیشتر است.

او در خصوص امکان قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها گفت: در زمان آقای کی روش، مشکلات زیادی وجود داشت هرچند که ایشان خیلی هم زحمت می کشیدند. با این حال، الان بازیکنان به میزان تجربه کافی دست یافته اند و با توجه به این که تعداد زیادی از آن ها سال هاست که در خارج از کشور بازی می کنند، الان بهترین فرصت برای فوتبال ایران است که قهرمان آسیا شود.

نوبری به عنوان آخرین سوال و در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره شرایط کنونی تیم پرسپولیس چیست گفت: نظری ندارم!

۲۵۴ ۲۵۱

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=2333
  • ارسال توسط :
  • 34 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ماجرای شرط بامزه یک پرسپولیسی در بازی ایران – ژاپن / حالا باید قهرمان آسیا شویم! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها