• برابر با : 19 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 22 September - 2024
کل اخبار 2917اخبار امروز : 7
6

افتتاح ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان گلستان

  • کد خبر : 5748
  • 29 مرداد 1403 - 17:01

ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان گلستان با حضور مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از همراهان افتتاح گردید. طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در ساتا، روسای کانون بازنشستگی نیروهای مسلح استان گلستان، مدیر عامل محترم بیمه کوثر و جمعی از معاونان و مدیران از ساختمان جدید سرپرستی شرکت در استان گلستان رونمایی شد. […]

ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان گلستان با حضور مدیرعامل محترم شرکت و جمعی از همراهان افتتاح گردید. طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در ساتا، روسای کانون بازنشستگی نیروهای مسلح استان گلستان، مدیر عامل محترم بیمه کوثر و جمعی از معاونان و مدیران از ساختمان جدید سرپرستی شرکت در استان گلستان رونمایی شد.

دکتر آقادادی ضمن تبریک این اتفاق به کارکنان و ذینفعان با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های شرکت عنوان کرد: بهره‌وری از فضای جدید این امکان را فراهم می‌آورد تا کارکنان شرکت در محیطی آرام و با شرایط  مناسب در راستای ارائه بهتر خدمات تلاش کرده و بتوانند شرکت را به دو هدف اهم خود یعنی سودآوری و جلب رضایتمندی مشتریان نزدیکتر کنند. وی در ادامه بازدید خود در نشستی صمیمی با شبکه فروش و نمایندگان استان ضمن پاسخگویی به دغدغه‌های آنها بر لزوم توجه ویژه در ارائه خدمات برخط در حوزه صدور و خسارت تاکید کرد و از آنها خواست افزایش سهم از بازار و حفظ مشتریان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند. لازم به توضیح است ساختمان جدید سرپرستی بیمه کوثر استان گلستان در محل شهرستان گرگان، بلوار جانبازان، بین کوچه جانباز ۳۰ و ۳۲ واقع شده است

مهندس طاهرزاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در این بازدید، ضمن بررسی شرایط و امکانات موکب و تقدیر از زحمات پرسنل شرکت و دست‌اندرکاران در برپایی این موکب عظیم گفت: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله (ع) از افتخارات معنوی چادرملو است که هر ساله نصیب این شرکت می شود.

وی در بازدید از غرفه‌های فرهنگی و کودک و نوجوان این موکب، پیاده‌روی اربعین را بستر خوبی برای فعالیت های فرهنگی دانست و افزود: تقویت کارهای فرهنگی موجود در موکب باید هرساله در رأس کارها قرار گیرد. گفتنی است موکب شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در عمود ۱۷۰ مسیر نجف به کربلا واقع شده و روزانه به زائرین، خدمات پذیرایی، اسکان، پزشکی و درمانی و بسته‌های فرهنگی ارائه می‌کند. بانک سامان باهدف حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور، محصولات ویژه‌ای را برای شرکت‌های فعال در صنعت نوشیدنی کشور ارائه می‌دهد. صنایع غذایی در طول دو دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین صنایع کشور تبدیل شده و با توجه به امکانات موجود، مواد اولیه مناسب و ظرفیت‌های فناوری، از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد برخوردار است.

خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان صنایع نوشیدنی

بانک سامان باهدف حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور، محصولات ویژه‌ای را برای شرکت‌های فعال در صنعت نوشیدنی کشور ارائه می‌دهد. صنایع غذایی در طول دو دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین صنایع کشور تبدیل شده و با توجه به امکانات موجود، مواد اولیه مناسب و ظرفیت‌های فناوری، از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد برخوردار است. در کنار این اهمیت حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور بانک سامان را بر آن داشته تا از طریق اختصاص تیم بانکداری متخصص در این صنعت، خدمات و محصولاتی نو در حوزه‌های گوناگون ازجمله تأمین مالی و پرداخت‌های بین‌المللی در اختیار فعالان این صنعت قرار دهد.

بر همین اساس، بانک سامان با گستره متنوعی از خدمات و محصولات در حوزه صنعت غذا به ویژه حوزه نوشیدنی‌ها و با هدف همراهی و حمایت از فعالان صنعت نوشیدنی در حوزه خدمات ریالی، ارزی و اعتباری با کادری کامل متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان متخصص در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته حضور فعال خواهد داشت. این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۶ شماره ۲۵ میزبان فعالان این صنعت برای معرفی خدمات خود خواهد بود

یک وام بانکی مخصوص شرکت‌ها، افراد حقوقی و نیروی انسانی آنها

طرح اعطای تسهیلات بانک ایران زمین به اشخاص حقوقی و کارکنان زیر مجموعه در بانک ایران زمین آغاز شد. کار آفرینان، صاحبان کسب و کار، شرکت داران، تولیدکنندگان و تمامی اشخاص حقوقی که حداقل ۲۰ نفر به بالا کارکنان شاغل تحت نظارت خود دارند، می توانند با افتتاح حساب حقوق کارمندان خود در بانک ایران زمین و ایجاد

طرح اعطای تسهیلات بانک ایرانزمین به اشخاص حقوقی و کارکنان زیر مجموعه در بانک ایران زمین آغاز شد.

کار آفرینان، صاحبان کسب و کار، شرکت داران، تولیدکنندگان و تمامی اشخاص حقوقی که حداقل ۲۰ نفر به بالا کارکنان شاغل تحت نظارت خود دارند، می توانند با افتتاح حساب حقوق کارمندان خود در بانک ایران زمین و ایجاد میانگین حداقل ۳ ماهه در حساب های شرکت، با معرفی شرکت به کارکنان خود تسهیلات اعطا کنند.

– مبلغ تسهیلات اعطایی تا سقف ۱/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

–  بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماه بوده

– انتخاب مدت زمان میانگین گیری و بازپرداخت طرح با انتخاب مشتری

برای کسب اطلاع بیشتر به شعبه‌های بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شماره ۰۲۱۲۴۸۰۹ تماس حاصل کنید.

«طرح مهر تعاون» بانک توسعه تعاون برای بخشودگی جریمه تأخیر تأدیه دین تسهیلات و تعهدات

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از آغاز اجرای «طرح مهر تعاون» به منظور بخشودگی جریمه تأخیرتأدیه دین تسهیلات و تعهدات اجرایی خبر داد. محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: با هدف مساعدت و حمایت از بدهکاران اقتصادی و سایر اقشار جامعه، همزمان با پانزدهمین سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون و همچنین مدیرعامل بانک توسعه تعاون از آغاز اجرای «طرح مهر تعاون» به منظور بخشودگی جریمه تأخیرتأدیه دین تسهیلات و تعهدات اجرایی خبر داد.

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: با هدف مساعدت و حمایت از بدهکاران اقتصادی و سایر اقشار جامعه، همزمان با پانزدهمین سالروز تاسیس بانک توسعه تعاون و همچنین پیش رو بودن هفته دولت، تعاون و بانکداری اسلامی، طرح بخشودگی جریمه تاخیر تادیه دین مطالبات بانک ( طرح مهر تعاون) ابلاغ شده است.

وی افزود: آن دسته از مشتریانی که بدهی سررسید شده خود نزد بانک را از تاریخ ابلاغ طرح لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۳۱بصورت یکجا پرداخت نموده و از این طریق بدهی خود را به روز و یا تسویه نمایند مشمول این طرح می باشند.

شیخ حسینی توضیح داد: در این طرح مانده کل شش درصد جریمه تأخیرتأدیه دین ناشی از اعطای تسهیلات و اعتبارات اسنادی ریالی و مانده کل هشت درصد جریمه تأخیرتأدیه دین بدهی ناشی از ضمانتنامه ریالی قابل بخشودگی می باشد.این مقام بانکی تاکید کرد: بخشودگی جریمه تأخیرتأدیه دین صرفاً مشمول مانده مطالبات در زمان تسویه یا به روزرسانی بدهی بوده و جرایم پرداختی متقاضی قبل از ابلاغ طرح حاضر شامل بخشودگی نمی گردد. بدهی ناشی از وام قرض الحسنه مشمول بخشودگی صرفاً تا سقف ۶% می باشد.

وی ادامه داد: تسهیلات وجوه اداره شده در صورت موافقت واگذارنده اعتبار مشمول بخشودگی ۶% وجه التزام تأخیرتأدیه دین می گردد. بخشودگی مانده ۶% وجه التزام تأخیرتأدیه دین تسهیلات اعطائی از محل قراردادهای ارزی صندوق توسعه ملی صرفاً با اخذ مجوز از صندوق یاد شده و با هماهنگی امور مالی امکانپذیر می باشد.شیخ حسینی تصریح کرد: بخشودگی جریمه تأخیرتأدیه دین تسهیلات اعطایی از محل قرارداد های ریالی صندوق توسعه ملی تا سقف ۶% امکانپذیر می باشد.

بخشودگی جرایم تأخیر تأدیه دین پرونده های تسهیلاتی که بعلت عدم مصرف صحیح تسهیلات تبدیل به دین حال شده اند امکانپذیر نیست. وی گفت: جهت سهولت در اجرایی شدن طرح حاضر، اختیار بخشش به کلیه کمیته های وصول مطالبات شعب سراسر کشور تفویض می گردد.

بیمه دی پیشگام در صدور بیمه‌نامه سد و نیروگاه‌های آبی کشور

بیمه دی برای نخستین‌بار در صنعت بیمه کشور برای سدها و نیروگاه‌های برق آبی در حال بهره‌برداری، بیمه‌نامه صادر می‌کند. حمیدرضا علی‌محمدی سرپرست مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی این شرکت با تأکید بر چارچوب بند ج ماده ۱۳ قانون مدیریت بحران کشور، مبتنی بر لزوم بیمه شدن اموال دولتی توسط دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: پس از گذشت بیش از هفتاد سال از آغاز سدسازی در کشور، مصوبه قانونی مذکور ازتاریخ ۰۱ / ۰۱ / ۱۴۰۳ مذکور از تاریخ لازم الاجرا است و سدها و نیروگاه‌های کشور باید خود را تحت پوشش‌های بیمه‌ای قرار دهند.

وی افزود: با توجه به نیاز فزاینده کشور به تأمین برق و همچنین با در نظر گرفتن ارزش سدها و نیروگاه‌های آبی بزرگ کشور و ریسک‌های مربوطه، بیمه کردن آن‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و شرکت بیمه دی در راستای انجام رسالت خود به عنوان یک بیمه‌گر، تلاش کرده تا در این مسیر، پیشگام صنعت بیمه کشور باشد.

مهندس علی‌محمدی بیان کرد: در حال حاضر بررسی‌های کارشناسانه و ارزش گذاری دقیق ۱۰ سد و نیروگاه برق آبی کشور در استان‌های خوزستان و تهران به انجام رسیده و با مجوزهای بیمه مرکزی ج.ا.ا در مرحله صدور بیمه‌نامه قراردارد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه دی با تصریح بر این موضوع که صدور بیمه‌نامه برای سدها و نیروگاه‌های آبی در ایران که در مرحله بهره‌برداری و نگهداری قرار دارند، پیش از این سابقه نداشته اظهار داشت: تاکنون عدم الزام قانونی برای صنایع زیرساختی کشور، مانع از صدور چنین بیمه‌نامه‌هایی بوده است اما در پی این مصوبه و همچنین با وجود دانش فنی و مهارت‌های تخصصی بیمه دی در این خصوص، این شرکت فعالیت در این زمینه را آغاز کرده و امیدوار است گام‌های مطلوب و مؤثری را در راستای حفظ سرمایه‌های ملی بردارد.

اعلام مناطق برتر بانک سپه در طرح سنجش رضایت مشتریان

مناطق دارای عملکرد بهتر بانک سپه در طرح سنجش رضایت مشتریان (طرح سرآمدی شعب) مشخص شدند. به گزارش بانک سپه، براساس ارزیابی‌های مشتریان و ارسال کد رضایت از عملکرد کارکنان، به ترتیب، مدیریت‌‎های شعب منطقه اردبیل، پنج تهران، آذربایجان‌غربی، کرمانشاه و سمنان با کسب بالاترین امتیاز از مجموع نمرات اخذ شده، حائز رتبه‌‎های اول تا پنجم در طرح سنجش رضایت مشتریان شدند. طرح سنجش میزان رضایت مشتریان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دولت، طرحی است که با راه‌اندازی سامانه “سنجش رضایت‌مندی مردم از کارکنان دولت” در تمامی دستگاه‌های اجرایی در حال اجراست.

در این طرح تمامی کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرائی باید نسبت به ثبت نام در سامانه چاپ، صدور و نصب کد ۲ بعدی اقدام کنند. بانک سپه نیز در تمامی سطوح صف و ستاد در این طرح شرکت کرده است

وام‌های فرزندآوری سپهری از ۱۹ هزار فقره فراتر رفت

​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه فرزندآوری بانک صادرات ایران در ۴ ماه ابتدای سال جاری از ۱۹ هزار فقره فراتر رفت. به روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حمایت از طرح جوانی جمعیت و کمک به خانواده‌های دارای نوزاد، در قالب وام‌های قرض‌الحسنه همچنان سهم قابل توجهی در سیاست‌های اعتباری این بانک را به خود اختصاص داده است و روند آن با پرداخت ۱۹ هزار و ۳۷۵ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۱۶ میلیارد ریال در ۴ ماه ابتدای سال ۱۴۰۳ ادامه یافته است. این بانک همچنین کمک به خانواده‌های دارای فرزند سوم و بیشتر را از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن مورد توجه قرار داده به نحوی که در مدت مذکور بیش از ۱۵۸ خانواده از این وام به ارزش ۳۷۲ میلیارد ریال برخوردار بوده‌اند

حضور آزادگان سرافراز در خانواده بانک مسکن موجب افتخار و برکت است

دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن در نشستی صمیمی با شماری از همکاران آزاده این بانک، ضمن ادای احترام به این عزیزان، حضور آنان را در جمع خانواده بزرگ بانک مسکن موجب افتخار و مباهات دانست. مدیرعامل بانک مسکن در این دیدار، سالروز آغاز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و با همکاران شاغل و بازنشسته آزاده به گفت و‌ گو نشست. دکتر حسینی، همکاران بازنشسته را اسوه‌های صبر و استقامت خواند و بهره‌مندی از تجربیات و ویژگی‌های شخصیتی این همکاران را در پیشبرد اهداف بانک مسکن به ویژه رویکرد جهادی بانک موثر و ضروری دانست.

وی در این نشست با مرور رشادت‌ها و پایمردی های آزادگان عزیز گفت: شما بزرگواران سال‌ها با تحمل مشقات و مرارت‌ها به دور از خانه و خانواده، رسالت خویش را سرافرازانه به انجام رساندید و بر ماست که ضمن قدردانی از حماسه‌سازی شما، این منش ارزشمند را در اجرای ماموریت‌های بانک مسکن، سرلوحه خود قرار دهیم.

وی در ادامه به شعار قرآنی بانک مسکن (وَاللّهُ جَعَلَ لَکُمْ مّن بُیُوتِکُمْ سَکَناً) اشاره کرد و اقدامات این بانک برای خانه‌دار شدن مردم ولایتمدار و منتظران راستین ظهور را امری مخلصانه و الهی خواند.

دکتر حسینی همچنین بر لزوم برنامه‌ریزی ویژه حوزه رفاهی بانک برای همکاران ایثارگر و آزاده تاکید کرد.

در این نشست صمیمانه، جعفر آقاملائی، عضو هیات مدیره بانک و همکاران آزاده ضمن تشکر از توجه ویژه مدیرعامل بانک به دغدغه‌های آنان، به بیان خاطرات، نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=5748

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها