• برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
6
در ادامه مسابقات جهانی بلگراد

صعود اطری، عموزاد و محمدیان به نیمه نهایی قهرمانی جهان

  • کد خبر : 334
  • 26 شهریور 1401 - 19:33
صعود اطری، عموزاد و محمدیان به نیمه نهایی قهرمانی جهان
هر ۳ نماینده ایران در ۳ وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان در صربستان شدند.

هر ۳ نماینده ایران در ۳ وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برتری مقابل رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی قهرمانی جهان در صربستان شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، رضا اطری نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی، در دور نخست مقابل بصیر علی لی از مقدونیه با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد به مصاف اسلام بازرگانوف از آذربایجان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. اطری در این مرحله برابر گئورگی وانگلوف دارنده مدال برنز اروپا ۲۰۲۲ از بلغارستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. وی برای رسیدن به فینال امشب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به مصاف نارمانداخ از مغولستان می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی در دور نخست برابر جون سوک یون از کره جنوبی با نتیجه ۸ بر یک به برتری رسید. وی در دور بعد نیز برابر اسماعیل موزوکایف دارنده مدال برنز جهان از مجارستان با نتیجه قاطع ۶ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله نیز با اقتدار برابر عثپان‌اف از قزاقستان با نتیجه ۱۳ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. عموزاد در این مرحله امشب(شنبه) در دیداری حساس برابر حاجی علی اف دارنده مدال های طلای جهان و نقره و برنز المپیک از آذربایجان به میدان می‌رود.

اما در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۳ نفر شرکت کرده‌اند، محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴، پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف ساموئل شرر از سوئیس رفت و در پایان در همان تایم نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. محمدیان در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ماگومد زکریف از اواکراین به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۸ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. محمدیان در حالی در این مبارزه به پیروزی رسید که در تایم نخست ۵ بر یک از حریف خود عقب افتاد اما در تایم دوم نتیجه را جبران کرد و در نهایت ۸ بر ۵ به پیروزی رسید.

محمدیان برای رسیدن به فینال امشب(شنبه) در دیداری سخت و حساس برابر کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا به میدان می‌رود.

رقابت‌های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امشب(شنبه) به وقت ایران آغاز می‌شود.

تاکنون محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده‌اند و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم طبق اعلام کادر فنی تیم ملی سر وزن نرسید و علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفته است.

امشب(شنبه) نیز کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال طلای جهان به مصاف جی دن کاکس قهرمان جهان و نفر سوم المپیک از آمریکا می رود و یونس امامی نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم برای کسب مدال برنز برابر جاگلان از هند به روی تشک خواهد رفت.

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها