• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
2

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

  • کد خبر : 2679
  • 16 اسفند 1402 - 10:05
ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

سپهر ستاری: استقلال که پس از برتری ارزشمند مقابل سپاهان امیدوار بود در جام حذفی هم مس رفسنجان را شکست دهد، در تقابل با شاگردان محرم نویدکیا به دردسر افتاد و نتوانست به مرحله بعدی راه پیدا کند. شکست مقابل مس و حذف از جام حذفی اتفاقی بود که بازیکنان و هواداران استقلال اصلا انتظارش […]

سپهر ستاری: استقلال که پس از برتری ارزشمند مقابل سپاهان امیدوار بود در جام حذفی هم مس رفسنجان را شکست دهد، در تقابل با شاگردان محرم نویدکیا به دردسر افتاد و نتوانست به مرحله بعدی راه پیدا کند. شکست مقابل مس و حذف از جام حذفی اتفاقی بود که بازیکنان و هواداران استقلال اصلا انتظارش را نداشتند و این موضوع باعث شد پس از باخت، شرایط این تیم کمی بحرانی شود و آبی‌ها تا حدی وارد حاشیه شوند. موضوعی که در آستانه دربی اتفاق چندان خوبی برای استقلال محسوب نمی‌شود.

خبری از تیم منسجم هفته قبل نبود

استقلال در شرایطی راهی رفسنجان شد که هفته گذشته در یک بازی حساس و تعیین‌کننده موفق شده بود سپاهان را شکست دهد و جایگاه خود در صدر جدول لیگ برتر را تثبیت کند. شاگردان نکونام در بازی با سپاهان نمایش بسیار خوبی داشتند و در طول 90 با انسجام و تمرکز بالایی بازی کردند که باعث شد موقعیت زیادی به شاگردان ژوزه مورایس ندهند. تیم آماده استقلال اما به فاصله کمتر از یک هفته پس از بازی با سپاهان، در نبرد با مس رفسنجان کاملا متفاوت ظاهر شد و اصلا نشانی از تیم هفته قبل نداشت. استقلال در جریان بازی با مس گرچه یک پنالتی و چند فرصت خوب گلزنی را از دست داد ولی در مجموع بازی پرانتقادی انجام داد که نتیجه‌اش حذف زودهنگام از جام حذفی بود.

یکی از نکات تلخ این مسابقه برای استقلالی‌ها نمایش درخشان و گلزنی منتظر محمد بود. هافبک عراقی مس رفسنجان که ابتدای فصل در میان اختلافات سرمربی و مدیریت استقلال به صورت قرضی از جمع آبی‌پوشان جدا شد و دوشنبه نقش مهمی در حذف این تیم از جام حذفی ایفا کرد. درخشش منتظر محمد باعث شد استقلالی‌ها دوباره یاد بازیکنانی بیفتند که در فصل نقل‌وانتقالات از این تیم دور شدند و حضورشان در روزهای حساس فصل می‌توانست کمک زیادی کند. روبرتو تورس، ستاره اسپانیایی گل‌گهر که امسال یکی از بهترین بازیکنان لیگ بوده هم دیگر بازیکنی است که امسال در آستانه حضور در استقلال قرار داشت ولی هیچکس نفهمید که چگونه و در شرایطی که خودش هم تمایل زیادی به پوشیدن پیراهن این تیم نشان داده بود، در نهایت به گل‌گهر سیرجان رفت.

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

از بیانیه حمایتی تا احضار به کمیته انضباطی!

یکی از اتفاقات عجیبی که پس از باخت استقلال رخ داد، انتشار یک بیانیه در حمایت از اعضای کادر فنی بود. بیانیه مدیریت باشگاه استقلال از این نظر عجیب بود که این تیم همین حالا در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و روی کاغذ شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. آبی‌پوشان امسال تنها 2 شکست در تمام رقابت‌ها داشتند که یکی مقابل سپاهان و دیگری در بازی مقابل مس رفسنجان بود و آن‌ها در این بازی پس از نزدیک به 7 ماه تن به شکست دادند. نوع نگارش این بیانیه طوری بود که انگار نکونام به دلیل نایج ضعیف زیر فشار انتقادات است و مدیریت از او مقابل این موضوع حمایت کرده ولی واقعیت طور دیگری است و سرمربی استقلال با توجه به نتایج تیمش تا امروز وضعیت مناسبی بین هواداران دارد.

معمولا این مدل بیانیه‌ها در حمایت از کادر فنی پس از چند شکست و زمانی که انتقادات اوج گرفته منتشر می‌شود ولی باشگاه استقلال این بار حرکتی جدید و در نوع خود عجیب انجام داد و برای اولین باخت تیم پس از مدت‌ها شکست‌ناپذیری بیانیه حمایتی صادر کرد. این باشگاه پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء هم بیانیه‌ای صادر کرد و به اخبار بازگشت این سرمربی واکنش نشان داد. بیانیه قبلی هم در شرایطی صادر شد که نکونام با توجه به نتایجی که گرفته جایگاه محکمی روی نیمکت استقلال دارد و هیچ تیمی پس از بدون باشگاه شدن مربی سابق خود بیانیه تکذیب صادر نمی‌کند!

موضوع دیگری که پس از باخت استقلال فاش شد و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت، احضاریه کمیته انضباطی این باشگاه برای جواد نکونام بود. این نامه دوشنبه شب در رسانه‌ها منتشر شد تا مشخص شود سرمربی استقلال به دلیل مصاحبه انتقادی پس از بازی با نفت آبادان، به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شده است.

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

سکوت موقت خطیر و نکونام تا دربی

جواد نکونام در چند هفته اخیر ترجیح داده دیگر مصاحبه‌ای انجام ندهد و در قبال اتفاقات مختلف تیمش سکوت کرده است. او حتی در نشست‌های خبری هم شرکت نکرده و فعلا تمرکزش را روی شرایط تیمش گذاشته تا در زمان مناسب سکوت خود را بشکند. پس از دیدار با مس رفسنجان و انتشار بیانیه و نامه کمیته انضباطی باشگاه اما باعث شد شایعاتی در خصوص مصاحبه سرمربی استقلال پس از بازگشت به تهران به گوش برسد ولی گویا او از این اقدام هم منصرف شد و تصمیم گرفت در آستانه دربی صحبتی نکند.

در طرف مقابل علی خطیر هم پس از اینکه در برنامه فوتبال برتر شرکت نکرد، تصمیم گرفته صحبتی در خصوص اتفاقات اخیر انجام ندهد و سیاست سرمربی تیمش را پیش گرفته است. تصمیم خطیر و نکونام در شرایطی که تنها یک هفته تا دربی پایتخت باقی مانده می‌تواند به آرامش استقلال کمک کند و جلوی دامن زدن به حواشی را بگیرد. پیروزی یا حتی تساوی در دربی هفته آینده برای استقلال اتفاق خوبی است و می‌تواند به ادامه این سکوت کمک کند اما باخت در این بازی آتش اختلاف بین دو طرف را شعله‌ور خواهد کرد و ممکن است استقلال را وارد یک بحران بزرگ کند.

ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود!

258 258

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=2679
  • ارسال توسط :
  • 23 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای ترکش‌های باخت استقلال در رفسنجان؛ از سکوت نکونام و خطیر تا بیانیه‌ای که حمایتی نبود! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها