• برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
3

اقدام عجیب باشگاه استقلال پس از باخت؛ حمایت از مربی صدرنشین!

  • کد خبر : 2669
  • 15 اسفند 1402 - 4:08
اقدام عجیب باشگاه استقلال پس از باخت؛ حمایت از مربی صدرنشین!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال دیروز (دوشنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف مس کرمان رفت و با نتیجه غیرمنتظره 2 بر صفر شکست خورد تا وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد. پس از بازی باشگاه استقلال دست به کار عجیبی زد و با انتشار یک بیانیه، از اعضای تیم و کادر […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال دیروز (دوشنبه) در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف مس کرمان رفت و با نتیجه غیرمنتظره 2 بر صفر شکست خورد تا وداعی زودهنگام با این مسابقات داشته باشد. پس از بازی باشگاه استقلال دست به کار عجیبی زد و با انتشار یک بیانیه، از اعضای تیم و کادر فنی حمایت کرد. حمایت مدیریت از این نظر عجیب است که استقلال همین حالا در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود. آبی‌پوشان امسال تنها 2 شکست در تمام رقابت‌ها داشتند که یکی مقابل سپاهان و دیگری در بازی دیروز مقابل مس رفسنجان بود و آن‌ها دیروز پس از نزدیک به 7 ماه تن به شکست دادند. نوع نگارش این بیانیه طوری است که انگار نکونام به دلیل نایج ضعیف زیر فشار انتقادات است و مدیریت از او مقابل این موضوع حمایت کرده ولی واقعیت طور دیگری است و سرمربی استقلال با توجه به نتایج تیمش تا امروز وضعیت مناسبی بین هواداران دارد.

معمولا این مدل بیانیه‌ها در حمایت از کادر فنی پس از چند شکست و زمانی که انتقادات اوج گرفته منتشر می‌شود ولی باشگاه استقلال دیروز حرکتی جدید و در نوع خود عجیب انجام داد و برای اولین باخت تیم پس از مدت‌ها شکست‌ناپذیری بیانیه حمایتی صادر کرد. این باشگاه پس از جدایی فرهاد مجیدی از اتحاد کلباء هم بیانیه‌ای صادر کرد و به اخبار بازگشت این سرمربی واکنش نشان داد. بیانیه قبلی هم در شرایطی صادر شد که نکونام با توجه به نتایجی که گرفته جایگاه محکمی روی نیمکت استقلال دارد و هیچ تیمی پس از بدون باشگاه شدن مربی سابق خود بیانیه تکذیب صادر نمی‌کند!

258 258

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=2669
  • ارسال توسط :
  • 24 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اقدام عجیب باشگاه استقلال پس از باخت؛ حمایت از مربی صدرنشین! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها