• برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
1

مشاوران نکونام عامل بازیکن نگرفتن خطیر!

  • کد خبر : 2507
  • 30 بهمن 1402 - 16:06
مشاوران نکونام عامل بازیکن نگرفتن خطیر!

سپهر ستاری؛ باشگاه استقلال از ابتدای فصل تا به امروز دستخوش اتفاقات و درگیری‌های فراوانی بوده است. علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی این تیم هر چند بارها پای یک میز نشسته اند ولی در نهایت به مشکل خورده و این مشکلات‌شان پایانی ندارد. در تازه ترین دور این اختلافات جواد نکونام در سه […]

سپهر ستاری؛ باشگاه استقلال از ابتدای فصل تا به امروز دستخوش اتفاقات و درگیری‌های فراوانی بوده است. علی خطیر مدیرعامل و جواد نکونام سرمربی این تیم هر چند بارها پای یک میز نشسته اند ولی در نهایت به مشکل خورده و این مشکلات‌شان پایانی ندارد. در تازه ترین دور این اختلافات جواد نکونام در سه گفت و گوی خود فاش کرد مدیریت باشگاه استقلال می خواهد او زمین بخورد و برای این ادعایش دلایل زیادی تراشید از جمله عدم جذب بازیکن، مسخره کردن لیست بازیکنانش، پرداخت پول‌های نامنظم به بازیکنان و….

این بار بازیکنان استقلال هم در این مسیر با نکونام یکی شده و به انتقاد از مدیریت علی خطیر پرداخته‌اند. بدون شک اظهارات سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال درباره ادعای تازه علی خطیر عجیب و غیرقابل بوده است. مدیرعامل استقلال در واکنش به پرداخت بدهی فصل گذشته بازیکنان استقلال گفته باید این بدهی‌ها را از مدیریت قبلی بگیرید! این در حالی است که مهدی مهدی پور و روزبه چشمی دو بازیکن استقلال قبلا در مصاحبه‌های خود گفته بودند علی خطیر در جلسه اول که با بازیکنان داشت گفت تمام مشکلات را پذیرفته و با علم به آنها مدیریت را قبول کرده است.

در لابلای این مشکلات درشت و کوچک خطیر و معاون هایش در تلاش هستند تا همه چیز را به یک موضوع ربط بدهند؛ مشاوره غلط به جواد نکونام. یعنی آن‌ها معتقد هستند اگر امروز جواد نکونام به خاطر بازیکن نگرفتن، عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش، عدم پرداخت درست و یکسان به بازیکنان و… شاکی است تنها به خاطر مشاور غلطی است که می گیرد. البته که کارشناسان فوتبال اگر با این سوال مواجه شوند با جدیت تمام می‌گویند چه ربطی دارد؟!

از نظر آنها گویا مشاوران جواد نکونام عامل بازیکن نگرفتن علی خطیر و باشگاه هستند. این آدرس غلطی که آنها می دهند، آدرس همیشگی به هواداران است. در دوره های گذشته هم خیلی ها مثلا می گفتند عامل اختلاف سرمربی با مدیرعامل رسانه ها و خبرنگاران هستند! این بار اما دوستان در استقلال به کشف جدیدی رسیده اند و سعی دارند تقصیر تمام مشکلات ریز و درشت باشگاه چه به لحاظ ساختاری، چه امکاناتی، چه مالی، چه تیمی و… را به گردن مشاوره ها بیاندازد! به طور مثال گویا در نیم فصل اول فروش بدون اجازه برزگر و سینا سعیدی‌فر که عامل عصبانیت شدید نکونام بود یا نحوه بستن قرارداد با سعید مهری که باعث آزادی‌اش و عصبانیت دوباره سرمربی شد یا عدم پرداخت درست و یکسان پول به بازیکنان و مورادی این چنین که باعث دعوا و بهم ریختگی استقلال شده، کار مشاوره‌های غلط بوده است!

جواد نکونام از سال ۱۳۷۷ تا امروز در رده های مختلف فوتبال ایران توپ زده. سال های سال کاپیتان تیم ملی ایران بوده است. هنوز رکوردار تعداد بازی های ملی است. بیش از ۷ سال در لالیگا و اسپانیا توپ زده است. مدیران و روسای زیادی دیده. او در دوران حضور کارلوس کی روش در تیم ملی به طور کامل تیم را جمع و جور می کرد. بدون شک نکونام هم ایراداتی دارد و یکجاهایی می توانسته آرام‌تر باشد و با آرامش بیشتری کارش را جلو ببرد ولی اینکه بگویند او تحت تاثیر فضای مجازی یا مشاوره غلط است، شوخی بانمکی است که باسوادان فوتبال آن را جدی نمی گیرند.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=2507
  • ارسال توسط :
  • 27 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای مشاوران نکونام عامل بازیکن نگرفتن خطیر! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.

برچسب‌ها