• برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 1211اخبار امروز : 0
7
سرمقاله به قلم سید اصغر ملاسعیدی

ایرانی ! حالا نوبت توست…. برای رأی دادن آماده ایم ، آماده

  • کد خبر : 119
  • 25 خرداد 1400 - 0:44
ایرانی ! حالا نوبت توست…. برای رأی دادن آماده ایم ، آماده
مردم ایران برای حضور پر شور پای صندوقهای رأی انتخابات ریاست جمهوری آماده میشوند

مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری اسلامی ایران در صدا و سیما و دیگر رسانه های صوتی و تصویری به اتمام رسید و نامزدها هر کدام اهداف و برنامه های خود را برای مردم بزرگوار ایران اسلامی بیان نمودند و هر یک به نوبت در زمان های معین یکدیگر را به نقد کشیدند تا بلکه توجه مردم رای دهنده را به سوی خود معطوف کنند و با کمک رای مردم به مقام ریاست جمهوری ایران اسلامی برسند و کل مسئولیت مردم ایران را بر عهده بگیرند و به آنچه گفته و عهد بسته به آن وفا کند و اگر نتواند به قول خودشان از مردم بزرگوار و صاحب گذشت عذر خواهی کند . از آنجایی که مردم بزرگوار ایران صاحب فضل و دانش و بصیرت به ویژه هستند خوب دریافته اند که از میان نامزد ها کدامشان اصلح است که بایستی رای خود را که حق مدنی ایشان و حق شهروندیشان متعلق به خودشان دارد، به ایشان که اصلح است تقدیم دارند و مسؤلیت بزرگ و خطیر کشور داری را بر عهده اش گذارند و ایشان هم در انجام وظایف بر طبق قانون اساسی ، کشور را به سوی تعالی بیشتر سوق دهد. کاندیدا ها خوب می دانند در نزد مردم همه شناخته شده و مورد تایید هستند و با کارهای انجام شده توسط آنان ، بر حسب وظایفی که قانون بر عهده آنان گذارده بود ؛ عمل نموده اند و به قول معروف مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید…..

هر یک از کاندیداهای محترم از خود تعاریف مخصوص و ویژه ای نموده و رقبا هم او را به نقد کشیده و هر یک پاسخگوی بودند و به طور مختصر بر حسب زمان محدود مشخص شده ، چگونگی انجام اهداف و برنامه های خود را در زمینه ای که دغدغه مردم امروز بوده بیان نموده اند . اگرچه حرف خیلی خوب و به سرعت بیان خواهد شد و جاری و ساری ، ولی رفتار و عمل ؛ وقت خود را نیز بیشتر می خواهد که از قدیم هم گفته اند « دو صد گفته چو نیم کردار نیست ! »

عمل به وعده ها سرعت و تلاش شدیدتر خود را می خواهد که در آن فرصت چهار ساله اول ، آن قول و قرار ها را که با مردم عهد بسته وفا کند که برای چهار سال بعدی که بخواهد به کار خودش در آن سمت ادامه دهد ؛ در گرو انجام همین قول و قرار های انجام شده خواهد بود.ضمن این که حالا کاندیدا خود از سوی مردم به مقام فاخری رسیده می تواند با اعمال خوبش ضمن ساخت دنیای خود و برآورد دعوی مظلومان و دستگیری مستضعفان و برقراری عدالت اجتماعی و جمعی و انفرادی حق شهروندی و مدنی و شکرگزاری دنیای و آخرت خود را آباد گرداند .

مردم بزرگوار با شناختی که از کاندیدا ها دارند و حرف ها و گفتارشان کردارشان را ملاحظه نموده اند با ملاحظه اهداف و برنامه های کاندیدا ها حالا نوبت به آنان رسیده تا از این آزمایش بزرگ و الهی همچون دیگر آزمایشات با حضور در حوزه های انتخاباتی رأی خود را به صندوق ها بریزند و اصلح خود را برای ریاست جمهوری پس از دولت تدبیر و امید انتخاب نمایند و با حضور پر شور و پر جمعیت خود چشم دشمنان ضد ایران و اسلام را کور نمایند، که تلاش می نمودند تا به هر صورتی از حضور پر شور مردم جلوگیری نمایند ولی زهی خیال باطل ! به امید خداوند متعال ملاقات ما با شما جمعه ۲۸ خرداد پای صندوق های رای …..

لینک کوتاه : http://hadafpress.ir/?p=119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب‌ها