هدف و اقتصاد : بانکداری ویدیویی که برای نخستین بار از سوی بانک ملت و در بستر سامانه مگابانک ارائه شده، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت. بانکداری ویدیویی که خدمتی مجازی با حفظ ارتباطات انسانی است و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعبه طراحی و اجرایی شده، امکان ارائه بخشی از خدمات بانکی را به صورت غیرحضوری برای مشتریان فراهم کرده است. خدمت بانکداری ویدیویی با تکیه بر فناوری ارتباط ویدیویی زنده، بستری امن را برای ارائه انواع خدمات بانکی فراهم میسازد و از این پس تمامی مشتریان حقیقی ایرانی غیرمحجور میتوانند با نصب یا به روزرسانی آخرین نسخه منتشرشده سامانه مگابانک و انتخاب گزینه بانکداری ویدیویی، این خدمت جدید را دریافت کنند.
بانکداری ویدیویی؛ خدمتی جدید در دسترس تمامی مشتریان بانک ملت

هدف و اقتصاد : بانکداری ویدیویی که برای نخستین بار از سوی بانک ملت و در بستر سامانه مگابانک ارائه شده، در دسترس تمامی مشتریان قرار گرفت. بانکداری ویدیویی که خدمتی مجازی با حفظ ارتباطات انسانی است و با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعبه طراحی و اجرایی شده، امکان ارائه […]
لینک کوتاه : https://hadafpress.ir/?p=6016
- ارسال توسط : محمدرضا سعیدی
- 257 بازدید
- بدون دیدگاه